Esimesena on näha viimane sissekanne. Et kõik kenasti algusest alates läbi loetud saaks, siis selleks on paremas servas reisikiri päevade kaupa ära jagatud - klikka aga kenasti seal!

Sunday, July 26, 1998

Hispaania: Barcelona

Äratus tehti kell kaheksa, et jõuaks süüa ja soovi korral ujuda. Kell 10.00 läks lahti üheksa tundi kestev linnaekskursioon. See algas jalutuskäiguga piki mereranda, mis sel kellaajal juba kihas inimestest. Sadama juures sattusime 300 peseeta eest mootorpaatidega sõitma. Nägime maailma suurimat kruiisilaeva “Grand Princess” (11 korrust kõigi mugavustega, suurim ujuvkasiino). Kuna ühel paadil mootor üles ütles, siis sadamasse tagasi sõitsid paadid köitega seotud paarisrakendis.

Jõudnud uuesti kuivale maale, võtsime suuna Kolumbuse ausambale. Sellest 60-meetrisest sai meie ringkäigu alg- ja lõpppunkt. Mööda Ramblat rahvamassides seigeldes leidsime tee Santa Cruzi katedraalini. Järgmiseks külastasime Antoni Gaudi loodud plastilise arhitektuuriga hooneid: Casa Milá, Parc Güell, Sagrada Familia. 31-kraadine kuumus sundis vahepeal jooma ning pikk jalutuskäik lõunapausi tegema.

Lisaks Gaudi loominguga tutvumisele käidi jõudu mööda ka kauplustes, vaatamas eelmise sajandi maailmanäituse ajaks ehitatud triumfikaart, jalutamas Ciutadella pargis ja loomaaias. Üllatuse valmistasid mustlaste osavad käed rahakoti omandamisel (ATENSIONE – ATENSIONE !!! Hoidke mustlastest eemale) ja seejärel nende “ausus” dokumentide tagastamisel.

Kell seitse õhtul kohtusime jälle Kolumbuse juures. Pool tundi hiljem istusime bussi ja lahkusime Barcelonast, jõudes linnulennult heita pilgu veel 1992. aasta olümpiakeskusele. Suuna võtsime lõunasse. Pimedus hakkas tagant kiirustama ka ööbimiskoha otsimisel. Lõpuks leitud küljealune sai kivine ja üksikute kuivanud rohupuhmastega, millest maantee jäi mõnekümne meetri kaugusel. Kui kõht oli täis söödud, kõlbas vaid magama ronida. Taas sai väljas ööbitud.